The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Utilizam cookies pentru ca dumneavostra sa aveti o experienta cat mai placuta.Pentru a ne conforma noii directive e-Privacy, trebuie sa primim acordul dumneavosatra pentru a seta cookie-urile. Afla mai multe.
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:
Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
2. Exceptiile
Nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:
a. Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Produsul nou se livreaza dupa primirea si verificarea celui returnat intr-un termen de maxim 14 zile. NU se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. b. Produse aduse pe comenzi speciale;
3. Exercitarea dreptului de retragere (retur)
Consumatorul informeaza Hombee cu privire la decizia de retragere din contract (retur) printr-o cerere scrisa pe e-mail sau poate returna produsul personal in showroom-ul de pe DN1,km20, Ilfov, Corbeanca (zona Hornbach). In termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail pe e-mail un nr.de inregistrare si detalii cu privire la solicitarea inaintata. Pentru produsele returnate in magazin sunt necesari urmatorii pasi : a. Clientul preda produsul b. Decizia de acceptare/respingere va fi luata de catre Departamentul Retur/Logistica, dupa receptia produsului la depozit c. Comunicarea cu clientul se va face in scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala.
4. Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare (retur)
Costuri suportate de catre cumparator: -Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. ( art.14.punctul 3 ); Costuri suportate de catre vanzator: -Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului. -Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului. -Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului. -Produs nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari la receptie. Nota (daca defectul de nefunctionare este semnalat in primele 48 ore de la receptie)
5. Rambursarea sumelor
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisa de catre vanzator (art. 13, punctele 1, 2, 3 si 4) Conform art. 24 punctele 2 si 3 , ziua in care consumatorul isi exercita dreptul de retragere din contract nu se va lua in seama la calculul termenului, iar in cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, Hombee va prelungi termenul in mod corespunzator.
Foloseste filtrele de mai jos si apoi apasa butonul "Afiseaza" pentru a vedea rezultatele.