Facebook Pixel

Termeni si conditii

Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri de către Hombee și partenerii săi, prin intermediul magazinului virtual https://hombee.ro către Cumpărător și pot fi modificate oricând de către Hombee fără nici o notificare prealabilă.

1. Definitii

HOMBEE, reprezinta societatea comercială SC Fire Logistics SRL, având sediul social în Sos. Bucuresti - Ploiesti nr. 38, DN1, km 20, Petresti, Ilfov, CUI RO34758850, nr. de înregistrare la Registrul Comerțului J40/8434/2015.

Site – reprezinta domeniul www.hombee.ro plus toate subdomeniile asociate, impreuna cu softul care face legatura cu domeniul respectiv de internet prin intermediul caruia Uitlizatorul poate vizualiza informatiile puse la dispozitie de catre Hombee, privind produsele si serviciile oferite si poate plasa comenzi.

Cumpărător/ utilizator – persoană fizică sau juridica care acceseaza si utilizeaza functionalitatile site-ului hombee.ro cu acceptarea prevederilor documentului Termeni si Conditii

Vizitator : persoana fizica sau juridica care vizualizeaza paginile site-ului Hombee.ro fara a detine un cont ori fara a fi logat in cont respectiv .

Produs – orice produs listat in site, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului.

Produs resigilat: orice produs in stare de functionare care se afla in una din urmatoarele situatii

Produs resigilat -  este acel produs aflat in stare buna de functionare dar care se afla in una sau mai multe din urmatoarele situatii: ambalajul original este desigilat si deterioarat, produsul poate prezenta urme de utilizare / testare / expunere in showroom , din cutia produsului pot lipsi anumite accesorii care nu afecteaza functionalitatea produsului.

Toate aceste produse vor fi marcate corespunzator in oferta prezentata pe site-ul HOMBEE.

Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător. Prin intermediul comenzii , cumparatorul / utilizatorul transmite intentia de a achizitiona produsele comercializate de Hombee in conditiile expuse in sectiunea produsului achizitionat ( conditii referitoare la pret, modalitate plata, termen livrare, costuri de transport, dreptul si termenul de retur, termenul de garantie  etc )  cu respectarea tuturor drepturilor legale ale consumatorilor prevazute de legislatie la momentul respectiv.

Contract – orice Comandă confirmată de către Vânzător.

2. Continutul siteului. Raspunderea Hombee privind informatiile prezentate pe site. Drepturi de Proprietate Intelectuală

Toate informatiile de pe website-ul hombee.ro sunt puse gratuit la dispozitia utilizatorilor si vizitatorilor

Hombee este detinatorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuala asupra site-ului, design-ului site-ului, materialelor grafice din site, imaginilor produselor si reclamelor din site.

Preluarea oricaror elemente supuse dreptului de proprietate intelectuala de pe site se va face doar cu acordul scris din partea Hombee si respectand legislatia in vigoare privind proprietatea intelectuala.

Hombee nu poate si nu va fi raspunzatoare pentru prejudiciile create de informatii eronate privind caracteristicile produselor si serviciilor care pot aparea pe site. Aceste aspecte se refera ( dar fara a se limita ) la: prezentarea neintentionata a unor dimensiuni eronate ale produselor, diferente de culoare ale imaginii produsului pe website fata de imaginea reala a produsul din cutie etc.

In cazul in care ati achizitionat un produs sau serviciu aflat in situatia de mai sus Hombee va ofera posibilitatea sa returnati imediat produsul si va va restitui toate sumele achitate inclusiv pe cele cauzate de  de returul produsului. Tineti cont ca si in aceasta situatie se vor aplica toate prevederile capitolului 4- Politica de retur.

Hombee face tot posibilul pentru pastrarea acuratetii preturilor afisate pe site. Totusi in cazurile in care constatam faptul ca unele preturi sunt gresit afisate pe site si nu corespund cu lista de preturi in vigoare, ne rezervam dreptul unilateral de a anula si de a nu livra comenzile plasate pentru produsele pentru care am identificat erori de pret. In toate aceste situatii vom informa telefonic si prin email cumparatorul despre situatia intervenita.

Imaginile produselor de pe site pot prezenta anumite diferente fata de cele ale produselor livrate. Acest lucru se poate datora faptului ca produsul a suferit mici modicari sau update-uri iar imaginile nu au fost acutalizate cu update-ul respectiv.

Hombee isi rezerva dreptul sa suspende promotiile anuntate pe o anumita perioada de timp in situatia in care constata ca este in imposibilitatea de a onora comenzile respective.

Vânzătorul nu garantează disponibilitatea în stoc a produselor afișate, motiv pentru care va avea dreptul de a nu livra parțial sau integral o anumită comandă în cazul în care anumite produse nu mai apar în oferta curentă sau nu sunt disponibile.

Valoarea maximă a obligațiilor Vânzătorului față de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare este data de valoarea sumelor încasate de Vânzător de la clientul respectiv.

Vânzătorul nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării site-ului precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri publicate pe site

Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi existente în Cont.

Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile și în format electronic prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.

Produsele comercializate pe site sunt destinate utilizării personale, iar revânzarea acestora este strict interzisă in lipsa unui acord de distributie cu Furnizorul.

Hombee nu este in nici un fel raspunzatoare fata de Cumparator pentru prejudicii cauzate de anularea unei comenzi prin decizia unilaterala a Furnizorului,  de expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, imposibilitatea de livrare sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta

In toate situatiile mai sus mentionate Cumparatorul accepta ca returnarea sumelor platite pentru produs pana la momentul aparitiei evenimentului, este suficienta pentru stingerea datoriei Furizorului catre Cumparator, iar acesta din urma nu va mai putea emite nici o alta pretentie de despagubire suplimentara

3. Comanda. Modalitati de plata. Contractul-confirmarea comenzii. Livrarea produselor 

  • Plasarea unei comenzi exprima intentia consumatorului de achizitiona produsul/serviciul respectiv in conditiile specificate pe site la momentul plasarii comenzii si nu prespune obligatia HOMBEE de a livra comanda respectiva.
  • In situatia in care observam ca ne aflam sau ne vom afla in imposibilitatea de a onora o comanda, vom notifica imediat clientul in legatura cu acest lucru anuland in acelasi timp comanda respctiva in mod unilateral.
  • In anumite cazuri in care constatam ca nu putem onora o comanda , Hombee poate propune produse sau servicii similare cu cele comandate de catre Cumparator. In toate aceste situatii Cumparatorul va trebui sa-si dea acceptul inainte de a-i fi livrate produsele inlocuitoare.
  • Pe site-ul Hombee.ro comenzile se pot plasa folosind urmatoarele modalitati de plata: ramburs la livrare, card bancar la plasarea comenzii, ordin de plata dupa emiterea facturii proforme.
  • In cazul comenzilor cu plata ramburs sau cu plata prin card bancar la lansarea comenzii, produsele comandate se rezerva automat
  • Un operator Hombee va analiza si va procesa comanda respectiva in 24 ore de la lansare.
  • Perioada de timp necesara pentru procesarea comenzilor plasate pe site-ul hombee.ro este de 1 zi lucratoare. Procesarea comenzii se refera la toate actiunile necesare a fi intreprinse de catre Hombee pentru predarea comenzii catre un curier pentru a fi livrata la adresa mentionata in comanda.
  • Durata de livrare a comenzilor este este curpinsa intre 24-72 ore din momentul procesarii comenzii de catre un operator Hombee.
  • In perioadele aglomerate ( cum ar fi de exemplu Black Friday, perioada premergatoare sarbatorilor legale importante, dar fara a ne limita la acestea ) termenul de procesare si de livrare a comenzilor poate sa creasca si sa difere semnificativ fata de timpul mentionat pe website.
  • Deasemenea termenul de livrare oferit este un termen de livrare estimat si nu unul garantat, acesta depinzand de modul in care firmele de curierat reusesc sa gestioneze volumele de livrare din anumite momente ale anului.
  • Pentru comenzi mai mari de un anumit prag afisat pe site la loc vizibil, livrarea este gratuita.
  • Gratuitatea la livrare se refera la livrarea produsului din depozitul Hombee pana in fata usii imobilului clientului. Mentionam faptul ca in cazul locuintelor situate in blocuri cu mai multe etaje prin usa imobilului intelegem usa principala de acces in complexul respectiv situata la parterul imobilului.
  • Totodata livrarea este gratuita in conditiile in care clientul accepta livrarea standard oferita de catre Hombee. In situatia in care clientul opteaza pentru alt tip de livrare, alta decat cea standard gratuita, specificata pe site la momentul comenzii, clientul va trebui sa suporte costurile de transport suplimentare generate de livrarea respectiva. 

4. Dreptul de retragere din contract. Politica de retur

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, respectiv returneaza produsul, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Termenul mai sus mentionat incepe din momentul in care:

  • dumneavoastra ( sau o terta persoana desemnata de dvs)  ati intrat in posesia fizica a produsului comandat;
  • dumneavoastra ( sau o terta persoana desemnata de dvs)  ati intrat în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • dumneavoastra ( sau o terta persoana desemnata de dvs)  ati intrat în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe componente. 

Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de Firelogistics:

  • Va trebui sa returnati produsele in starea intiala in care v-au fost livrate insotite de toate accesoriile;
  • Dacă ati cumpărat mai multe produse de același fel și vreti să le returnati pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă retur pentru produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Nu se accepta pentru returnare produsele care au fost realizate special conform specificatiilor dvs sau care au fost fabricate ori achizitionate de la furnizor special la cererea dvs.
  • Nu se supun prevederilor prezentei politici de retur produsele achizitionate din showroom -ul nostru sau al partenerilor pentru care ati avut posibilitatea de a observa caracterisiticile de functionare in mod detaliat, sa testati modul de functionare;
  • In cazul in cazul in care produsul comandat va fost livrat impreuna cu alte produse cadou, va trebui sa returnati inclusiv acele produse cadou. In caz contrar returul dvs poate fi refuzat sau vom diminua din valoarea rambursata valoarea produselor cadou.
  • Produselor  cadou livrate catre dvs impreuna cu produsul comandat li se aplica toate prevederile politicii de retur la fel ca si pentru produsul in sine.
  • Pentru a va exercita dreptul de retur va trebui sa completati formularul special dedicat din interiorul site-ului Hombee sau ne puteti contacta telefonic la numarul de telefon afisat pe site. In acest caz, un cosultant din cardul firmei noastre va inregistra solicitarea de retur cu acordul dvs,  in numele dvs. 
  • Vom rambursa toate sumele pe care le-am primit de la dumneavoastra inclusiv cele privind costul intial de livrare cu exceptia costurilor suplimentare de livrare care au rezultat din alegerea de catre dvs , la momentul incheierii contractului a unei metode de livrare, alta decat cea standard oferita de catre firma noastra la momentul respectiv.
  • (ex. Hombee Romania avea setata livrare gratuita prin FanCourier, iar dvs ati optat expres pentru alt curier, sau alta modalitate de livrare care la momentul livrarii a generat costuri suplimentare)
  • Rambursarea se va face in maxim 14 zile calendaristice prevazute de legislatia in vigoare. Vom efectua rambursarea sumelor doar prin transfer bancar in contul indicat de dvs in scris in momentul solicitarii returului sau in acelasi cont din care a fost efectuata plata produsului in cazul in care aceasta s-a efectuat prin transfer bancar ( ordin de plata, plata cu cardul )
  • Costul de transport cu returnarea produselor cade in sarcina cumparatorului. In acest sens din suma totala rambursata se va deduce valoarea acestui costului cu transportul produsului la Centrul de Retur.

 

Poti inregistra un retur folosind oricare din urmatoarele modalitati:

  • Prin formularul dedicat de pe site-ul hombee.ro
  • Telefonic la numarul de contact de pe site-ul hombee.ro caz in care un consilier HOMBEE va inregistra pentru tine o cerere de retur

 

Ce informatii trebuie sa contina o cerere de retur ?

  • Numele beneficiarului comenzii ( Persoana fizica sau companie, dupa caz )
  • Numarul de telefon si adresa de email la care puteti fi contactat
  • Numarul facturii cu care ati achizitionat produsul / sau numarul comenzii dvs
  • Contul bancar in care doriti sa se faca rambursarea sumelor plus numele beneficiarului contului.
  • Adresa de ridicare a returului - locul fizic unde se afla produsul pe care doriti sa-l returnati.

 

In cat timp raspunde Hombee.ro solicitarii de retur si care sunt pasii de parcurs?

  • Vom raspunde solicitarii dvs . de retur in 72 ore lucratoare din momentul inregistrarii returului . Astfel , vom identifica comanda dvs iar ulterior vom parcurge urmatorii pasi :
  • Vom stabili ca solicitarea dvs se incadreaza in termenul de retur iar produsul pe care doriti sa-l returnati se incadreaza in categoria de produse care pot fi returnate
  • Va vom expedia prin email documentele : Politica de retur si Procedura de retur – Ghidul cumparatorului. 

 

In cazul in care produsul dvs intruneste conditiile de a fi acceptat la retur va vom solicita sa ne comunicati in scris daca doriti sa optati pentru un  tip de retur Standard sau un tip de retur Non standard;

Definim ca si Retur Standard acel tip de retur care respecta integral urmatorii trei parametrii:

  • Numarul de colete predate este exact acelasi ca si in cazul livrarii initiale de catre Furnizor;
  • Fiecare produs va fi predat in cutia lui originala ambalat in conformitate cu politica de Pregatire a produselor pentru retur;
  • Returul este transportat la Centrul de retur prin modalitatea pusa la dispozitie de catre Furnizor.
  • In cazul in care cel putin una din conditiile de mai sus nu este indeplinitia se considera ca returul este Non Standard.
  • In cazul in care optati pentru predarea unui Retur Standard iar la destinatie in urma procesului verbal intocmit rezulta ca returul se incadreaza in definitia de Retur Standard, intreaga raspundere privind eventuale deterioari ale produsului pe perioada transportului de la sediul ( locuinta dvs ) la Centrul de retur revine Furnizorului
  • In cazul in care optati pentru predarea unui retur Non Standard, intreaga raspundere privind deteriorarile produsului pe timpul transportului si pana acesta este receptionat la centrul de retur va revin in totalitate. 
  • Totodata in cazul in care optati pentru predeare unui tip de retur standard, lucru ce presupune ca Hombee sa trimita un curier care sa ridice prodsusul de la sediul ( locuinta ) dvs va vom solicita sa ne comunicati data incepand cu  care doriti ca produsul sa fie  colectat .
  • Ridicam produsul de la dvs prin firma de curierat Sameday sau Fan Courier incepand cu data indicata de dvs. Vom face tot posibilul ca ridicarea coletului/coletelor sa se faca fix in prima zi indicata de dvs , dar fara a garanta acest lucru. Tineti cont de faptul ca pot exista perioade mai aglomerate in care curierii nu vor putea ridica produsul in primele 24 ore de la data indicata de dvs.
  • In situatia in care nu veti preda curierului produsul care face obiectul returului  incepand cu data indicata ( de exemplu: curierul nu va gaseste la adresa sau nu va poate contacta telefonic, produsul nu este pregatit de retur dar fara a ne limita la aceste motive ), vom anula cererea dvs de retur iar dumneavoastra veti avea dreptul sa deschideti o cere noua oricand in intervalul de 14 zile de la data la care ati intrat in posesia produsului;
  • Receptionam produsul la Centrul de retur si verificam daca acesta a ajuns in stare  intacta si contine toate componentele livrate initial.
  • In cazul in care produsul a ajuns intact si complet, aprobam rambursarea sumelor platite pe de dvs pentru produs, inclusiv costurile initiale de livrare daca acestea au existat,  din care deducem costurile cu transportul produsului de la sediul ( locuinta ) dvs la Centrul de retur. Rambursarea efectiva a sumelor se va face intr-un interval de maxim 14 zile calendaristice ( 10 zile lucratoare ) din momentul receptiei produsului la Centrul de retur.
  • In cazul in care procesarea returului necesita plata unor sume suplimentare din partea Cumparatorului , altele decat cele legate de costul transportului cu produsul de la sediul / locuinta dvs la Centrul de retur, cum ar fi sume datorate faptului ca produsul a suferit daune la transport datorate ambalarii necorespunzatoare ( de exemplu in cazul retururilor care vor fi catalogate la receptie ca fiind Non Standard), produsul a sosit incomplet si nu mai sunteti in masura sa ne trimiteti partile componente lipsa, produsul prezinta urme de uzura sau deterioari ca urmare a folosirii excesive a acestuia , produsul ne-a fost returnat fara ambalajul original, vom calcula aceste costuri si vom solicita acceptul dvs in scris de a deduce din suma rambursata cheltuielile ocazionate cu aducerea produsului in starea initiala.
  • In acest sens va vom notifica in scris in 3 zile lucratoare de la sosirea produsului la Centrul de Retur despre sumele suplimentarea ce urmeaza a fi deduse din suma rambursata si vom detalia motivele care au stat la baza acestei decizii;
  • Aveti la dispozitie 2 zile lucratoare sa ne confirmati acceptul dvs privind deducerea suplimentara din suma rambursata.
  • In cazul in care acceptati calculatia aferenta sumelor necesare aducerii produsului in starea initiala, vom deduce din suma platita de dvs pe produsul achizitionat, valoarea acestor sume, precum si cele legate de transportul produsului la Centrul de retur si va vom rambursa diferenta rezultata, intr-un interval de maxim 10 zile lucratoare/14 zile calendaristice de la receptionarea produsului la Centrul de Retur.
  • In cazul in care nu acceptati diminuarea sumei rambursate sau nu primim nici un raspuns de la dvs in intervalul de 3 zile lucratoare de la notificarea trimisa cu privire la intentia de diminuare a sumelor rambursate ,  vom fi nevoiti sa refuzam procesarea returului. In acest caz aveti posibilitatea sa reintrati in posesia produsului imediat ce ati platit taxele de transport aferente deplasarii produsului de la sediul dvs la Centrul de retur plus eventualele taxe de depozitare si evaluare  a starii produsului asa cum au fost ele descrise in paragrafele anterioare.
  • Costurile de transport generate de intentia de reintrare in posesia produsului refuzat la retur revin in toatalitate cumparatorului. In acest sens inainte ca produsul refuzat la retur sa va fie expediat va trebui sa achitati costurile mai sus mentionate.
  • Raspunderea privind deteriorarile suplimentare ale produsului pe perioada transportului de la Centrul de retur la sediul (locuinta dvs ) pentru un produs refuzat la retur, va revin in totalitate indiferent de modalitatea aleasa prin care doriti sa intrati din nou in posesia produsului  ( expediat de firma noastra printr-un curier agreat sau ridicat de un transportator trimis de catre dvs. )
  • Tineti cont de faptul ca pentru produsele trimise la Centrul de retur fara ambalaj original, sau chiar cu ambalaj original dar ambalate neconform, reintrarea in posesia produsului se va face folosindu-se  acelasi ambalaj cu care ne-ati trimis produsul la Centrul de retur, sau in masura in care este posibil, intr-un ambalaj nou pe care vi-l putem pune la dispozitie contra cost impreuna cu servicii de ambalare.
  • In oricare din cele doua situatii, fie ca optati pentru reintrarea in posesia produsului in ambalajul cu care ne-a fost trimis la Centrul de retur, fie ca optati pentru servicii de furnizare a unui ambalaj nou, intreaga raspundere pentru deteriorari suplimentare ale produsului de la Centrul de retur la sediul dvs va revine in totalitate. 
  • Hombee.ro nu isi asuma nici o raspundere pentru daunele suferite de produse pe perioada transportului de la Centrul de retur la sediul / lcouinta dvs, pentru produsele refuzate la retur.
  • In cazul in care produsul refuzat la retur din cauze imputabile cumparatorului , este compus din doua sau mai multe colete, Hombee nu isi va asuma raspunderea pentru eventuale deterioari suplimentare la transportul de la Centrul de retur inapoi la cumparator pentru nici unul dintre coletele componente ale produsului indiferent daca acestea au sosit in Centrul de retur cu avarii sau nu, si indiferent de modalitatea prin care clientul a optat sa reintre in posesia produsului. 
  • In situatia in care dupa depasirea a 30 zile calendaristice nu avem inca un raspuns din partea dvs sau sumele generate de imposibilitatea de procesare a returului nu au fost achitate, vom putea casa produsul fara acordul dvs, si fara a mai fi necesara nici o rambursare.
  • Deasemenea in situatia in care exista debite acumulate de catre dvs, vom putea valorifica produsul sub orice forma fara acordul dvs, in vederea recuperarii tuturor cheltuielilor efectuate de catre Hombee cu transportul produsului la Centrul de retur, cu evaluarea acestuia , precum si cu depozitarea produsului.

 

Cum trebuie sa expediez produsele pe care doresc sa le returnez?

  • Produsele trebuie expediate la Centrul de retur preferabil prin metoda de Retur Standard. Acest lucru care implica ridicarea produsului in ambalajul original, impacheta in acelasi numar de colete ca si in cazul livrarii initiale, impreuna cu toate elementele de protectie cu care v-a fost livrat produsul de la sediul/locuinta dvs de catre un curier trimis de Furnizor.
  • Piesele componente ale produsului trebuie asezate in cutie exact in pozitia si in ordinea in care au fost asezate atunci cand produsul a fost nou- sigilat.
  • In cazul in care nu mai puteti indeplini operatiunea de asezare a pieselor in colet , va rugam solicitati suport si indrumare la numarul de telefon afisat pe site.
  • In cazul in care nu mai aveti ambalajul original si accesoriile de protectie, vom accepta returul dvs, dar sunteti raspunzatori pentru eventuale deteriorari ale acestuia pe perioada transportului de la dvs la Centrul de retur.
  • In situatii limitate avem posibilitatea sa va punem la dispozitie contra -cost ambalaje in care sa puteti sa returnati produsele in siguranta. In acest sens va rugam sa ne contactati la numarul de telefon afisat pe site pentru a verifica disponibilitatea ambalajelor precum si costurile aferente.

 

Pregatirea produselor pentru retur – partea de mobilier

  • Demontati toate componentelor produsului, in cazul in care a fost deja montat, in subansamble si piese, exact asa cum au sosit in pachetul initial;
  • Scoateti feroneria de pe piesele de mobilier in asa fel incat acestea sa nu zgarie placile produsului;
  • Introduceti feroneria ( in special pe cea metalica) in saculetii de protectie in care au venit si pozitionati-o  intr-o zona a cutiei care sa nu-i perminta sa deterioreze produsul la eventualele socuri mecanice pe perioada transportului;
  • Asezati toate subansamblele si piesele in pozitia corespunzatoare in cutie si protejati-le cu elementele de protectie cu care v-au fost livrate pentru a nu fi deteriorate la transport.
  • Aranjati piesele in cutie si fixati-le cu elemente de protectie in asa fel incat pe perioada transportului sa nu se deterioreze unele pe altele prin miscare si lovire;
  • Sigilati cutia numai dupa ce continutul a fost ancorat si fixat in asa fel incat intre oricare doua sau mai multe componentele ale produsului sa nu existe contact direct, fara elemente de ambalare si de separatie intre ele. In caz contrar in timpul miscarii normale la transport si in timpul manipularii normale se pot produce zgarieturi, loviri, ciupituri etc.
  • Asezati produsului pe un palet de protectie cu aceleasi caracterisitici si dimensiuni precum cel cu care a fost livrat initial ( valabil pentru cazurile in care produsul initial a fost livrat paletizat)
  • Ancorati  produsul/ produsele pe paletul respectiv la fel ca in cazul expedierii initiale a comenzii;

 

Pregatirea produselor pentru retur – partea de focar electric

  • Produsul va fi returnat in cutia originala, cu toate elementele de protectie.
  • Ambalati elementele din sticla exact in modul in care v-au fost livrate si asezati-le in cutie, exact in pozitia in care erau la momentul despachetarii,
  • In cazul in care produsul contine sticla frontala, pregatiti si ambalati sticla pentru retur exact asa cum v-a fost livrata intial. Demontati sticla de pe produs daca aceasta v-a fost livrata demontata si asezati-o exact in zona destinata acesteia in interiorul cutiei.
  • Ancorati bustenii produsului cu elementele de fixare din polistiren cu care au venit insotiti. Tineti cont , ca neancorarea acestora la transport va conduce la avarierea acestora prin desprinderea unor bucati din bustean sau chiar a ansamblului de busteni lucru care poate cauza inclusiv avarierea altor parti componente ale produsului.
  • In cazul produselor care contin cristale sau pietre decorative este necesar a se colecta toate aceste elemente decorative in saculetii speciali in care au fost ambalate initial, fiind necesara pozitionarea lor in zona speciala dedicata din cutie, bine ancorati fara posibilitatea de deplasare in timpul transportului in asa fel incat sa nu avarieze produsul.
  • Atentie: In cazul in care veti lasa cristalele sau pietrele decorative in interiorul semineului acestea se vor deplasa si vor deteriora pe timpul transportului urmatoarele componente ale semineului – folia sau sticla interioara pe care se produce efectul de flacara / carcasa metalica a semineului / sticla de protectie din fata semineului, bustenii semineului, fara insa a ne limita doar la situatiile enumerate mai sus.
  • Plasati telecomanda semineului intr-o folie si asezati-o in zona speciala dedicata manualului tehnic, telecomenzii si accesoriilor;
  • Strangeti cablul semineului exact in modul in care v-a fost livrat, plasati stecherul de alimentare la priza intr-o zona a cutiei care sa nu permita perforarea ambalajului , deterioarea sticlei,a bustenilor, foliei sau sticlei interioare, zgarierea produsului ori deterioarea stecherului.
  • In situatia in care semineul v-a fost livrat cu un dispozitiv de sunet aditional, pozitionati acest dispozitiv in interiorul cutiei focarului electric in asa fel incat acesta sa nu preseze in partile sensibile ale focarului ( exemplu de parti sensibile  – sticla/ busteni / folie interioara flacara )

 

5. Termenul de garantie. Politica de garantie

Pentru produsele noi  comercializate de Hombee , garantia conform reglementarilor nationale si UE este de 24 luni de la data receptionarii produsului pentru produsele vandute catre persoane fizice respectiv de 12 luni pentru produsele vandute cate profesionisti ( persoane juridice )

Pentru produsele din categoria Outlet-Resigilate termenul de garantie poate fi diferit de termenul oferit pentru acelasi produs nou, sigilat.

In orice caz pentru categoria de produse resigilate termenul de garantie va fi specificat in cadrul ofertei de pe site-ul hombee si mentionata separat in certificatul fizic din interiorul cutiei produsului.

Pentru toate produsele vandute de Hombee , odata cu livrarea veti intra in posesia certificatului de garantie fie in format fizic tiparit in cutie, fie in format electronic in contul dvs de client.

Acordarea garantiei nu este conditionata de detinerea unui certificat de garantie in format electronic sau tiparit.

Este necesar insa si suficient in acelasi timp sa faceti dovada achizitiei produsului respectiv cu ajutorul facturii fiscale cu care ati achizitionat produsul din cadrul unitatii noastre.

Pentru produsele care fac obiectul garantiei, Hombee ofera gratuit serviciul Pick up and Return daca sunt indeplinite simultan urmatoarele conditii:

  • Consumatorul este de acord sa transporte produsul la centrul de Service prin intermediul serviciului Pick up and return si declara ca a luat la cunostinta despre Procedura de service- Termeni si condtii
  • Produsele trimise in service prin intermediul acestui serviciu nu si-au pierdut Garantia ca urmare a folosirii necorespunzatoare in concordanta cu prevederile manualului de utilizare, sau a interventiei neutorizate asupra produsului.
  • In urma evaluarii in service produsul se incadreaza in categoria de produs defect

Raspunderea privind eventualele deteriorari ale produsului pe perioada transportului de la locuinta/ sediul dvs la Centrul de Service cade in sarcina Hombee in cazul in care expedierea intruneste conditiile de clasificare ca Epediere Standard catre Centrul de Service

Astfel pentru a fi clasificata ca o Expediere Standard catre Centrul de Service o expediere trebuie sa  indeplineasca simultan urmatoarele conditii:

  • Produsul este predat curierului in ambalajul original, impachetat cu toate elementele de siguranta , exact ca in cazul expeditiei initiale a produsului;
  • Produsul este transportat la Centrul de Service cu ajutorul serviciului Pick up and Return pus la dispozitie de Furnizor
  • Cumparatorul a respectat instructiunile Furnizorului de a trimite la Centrul de Service doar componentele esentiale ale produsului.

In cazul in care cel putin una din conditiile de mai sus nu este indeplinita expedirea catre Centrul de service va fi clasificata ca o Expediere non Standard.

In daca in cazul expedierilor catre Centrul de Service care respecta definitia de Expedieri Standard, vor aparea deterioari suplimentare ale produsului pe timpul transportului,  Hombee va remedia si repara pe cheltuiala sa toate deteriorarile semnalate.

In cazul in care se produc deteriorari suplimentare ale produsului pe perioada transportului produsului aflat in garantie catre Centrul de service din cauze imputabile consumatorului ( cazul Expedierilor Non Standard ),  Hombee nu va fi raspunzatoare pentru aceste deterioari si nu va putea fi obligata sa despagubeasca in vreun fel cumparatorul pentru pierderile suferite.

In cazul in care alegeti sa trimiteti un produs la Centrul de service prin intermediul serviciului Pick-up and Return pus la dispozitie de catre Hombee si se constata ca produsul si-a pierdut garantia sau produsul nu este defect, veti avea de suportat cheltuielile cu transportul produsului de la sediul ( locuinta) dvs la Centrul de service si retur, precum si costul de evaluare a produsului conform tarifelor in vigoare la data respectiva.

Abia dupa achitarea acestor costuri, veti putea reintra in posesia produsului.

Totodata pentru produsele care si-au pierdut Garantia veti putea opta pentru repararea acestora contra cost. In acest sens va vom solicita acordul privind costurile de reparatie.

Stationarea in Centrul de service este gratuita pe toata perioada in cazul in care se constata ca produsul este defect si intruneste conditiile de acordare a Garantiei. In caz contrar stationarea in Centrul de service se tarifeaza catre Cumparator pe baza tarifelor in vigoare la data respectiva.

Perioada de Garantie pentru produsele care  intrunesc conditiile de acordare a Garantiei se prelungeste automat cu perioada petrecuta in Centrul de service.

In cazul in care produsul este defect si intruneste conditiile de acordare a Garantiei si nu mai poate fi reparat, va vom oferi un produs  nou identic sau un produs cu caracteristici similare, sau puteti opta pentru rambursarea integrala a sumelor platite si pentru returul produsului.

Totodata orice deteriorari suplimentare pe perioada transportului pentru  produsele  trimise la service dar pentru care se constata ca si-au pierdut garantia, revin in sarcina Cumparatorului indiferent daca la receptia in service a produsului  expedierea a fost catalogata ca fiind o Expediere Standard.

6. Dreptul de proprietate intelectuală și industrială

Utilizatorul/Cumpărătorul înțelege dreptul de proprietate intelectuală și nu va dezvălui unei terțe părți sau va face publice nici una dintre informările primite de la Vânzător.

Toate desenele, elementele de grafică și design care apar pe site, numele site-ului precum și însemnele grafice sunt mărci înregistrate în proprietatea Hombee și nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fără acordul scris al proprietarului.

Toate elementele de conținut cum sunt descrierile, desenele, elementele de grafică și design care apar pe site, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusivă a Hombee, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect prin licențe de utilizare și/sau publicare.

Utilizatorului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui element conținut de mai sus în orice alt context decât cel original intenționat de Hombee, includerea oricărui element de conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Hombee asupra elementelor de conținut precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea elementelor de conținut, decât cu acordul scris expres al Hombee.

7. Drepturile asupra conținutului site-ului

Întreg continutul site-ului si elementele de grafica, inclusiv dar fara a se limita la acestea, respectiv tot continutul in format text, precum si sursele tehnice ale tuturor serviciilor si facilitatilor prezente si viitoare – cu exceptia cazului cand este mentionat expres un alt proprietar – sursele paginilor dar si orice alt material, transmis sub orice forma de si catre Utilizatori (prin vizualizare directa pe site, prin newslettere etc.) apartin Hombee.

Continutul site-ului, indiferent de zona in care se afla in site si indiferent de tip, poate fi utilizat exclusiv in scopuri personale. Orice utilizare de continut de catre terte persoane in alte scopuri decat cel personal, se poate face numai cu acordul scris, expres si prealabil al Hombee. Prin urmare, este interzisa copierea, preluarea, reproducerea, publicarea, transmiterea, vanzarea, distributia partiala, integrala sau modificata a continutului acestui site sau a oricarei parti a acestuia efectuate in alte scopuri decat cel personal, cu urmatoarele exceptii: 

(i) este permisa reproducerea (pe site-uri noncomerciale, forumuri, articole din presa etc.) a unor mici fragmente din articolele publicate (max. 400 de caractere), fiind obligatorie specificarea sursei informatiilor preluate, cu link, sub urmatoarea forma: (Sursa: nume site – link catre continutul site-ului).

(ii) sunt permise link-urile catre site-ul https://hombee.ro, iar specificarea sursei informatiilor se va face dupa fiecare link sau in finalul articolului, dupa cum urmeaza: „Informatii furnizate prin amabilitatea Hombee – link catre continutul site-ului)

Utilizatorii se obliga sa respecte toate drepturile de autor si toate drepturile conexe acestuia si orice alte drepturi de proprietate intelectuala pe care Administratorul site-ului si partenerii sai le detin asupra/in legatura cu site-ul https://hombee.ro.

Hombee isi rezerva dreptul de a actiona in instanta orice persoana si/sau entitate care incalca in orice mod prevederile de mai sus. Cererile de utilizare a continutului site-ului in orice scop altul decat cel personal pot fi facute prin e-mail la adresa mail @ Hombee.ro, cu specificatia „In atentia agenției”.

Orice persoana care transmite sau publica in orice mod informatii ori materiale catre site isi asuma obligatia de a nu prejudicia in nici un mod drepturile de autor pe care o terta persoana le-ar putea invoca in legatura cu materialele si informatiile transmise in orice mod catre site, iar persoanele care expediaza in orice mod informatii ori materiale inteleg si accepta ca incalcarea in orice mod a acestei obligatii nu poate angaja in niciun mod raspunderea Hombee, ci numai raspunderea persoanelor respective.

Hombee poate derula in orice moment campanii publicitare si/sau promotii in orice sectiune din site, fara ca aceasta operatiune sa necesite acordul Utilizatorilor site-ului. Spatiile si dimensiunea campaniilor publicitare si promotiilor nu necesita acordul Utilizatorilor site-ului si pot fi schimbate oricand fara a necesita anuntarea prealabila. 

Hombee nu isi asuma responsabilitatea pentru prejudiciile sau pierderile rezultate din campaniile publicitare sau promotiile organizate in site, altele decat cele organizate strict pe site. 

8. Limitarea răspunderii administratorului site-ului

Hombee nu isi asuma obligatia si nu garanteaza implicit sau expres, pentru continutul site-ului, respectiv pentru continutul oferit de partenerii sai sau de Utilizatorii site-ului. Cu toate acestea, Hombee va depune toate eforturile rezonabile pentru a asigura acuratetea si maniera profesionista in care vor fi furnizate informatiile pe site, pentru a dobandi si mentine increderea Utilizatorilor in site. In acest sens, Hombee va incerca sa corecteze in cel mai scurt timp posibil erorile si omisiunile semnalate.

Administratorul site-ului nu ofera niciun fel de garantii pentru continutul site-ului si in nicio situatie nu poate fi tinut raspunzator pentru nicio pierdere sau prejudiciu ce ar putea rezulta din utilizarea oricarei parti/secvente/pagini de pe site sau din imposibilitatea utilizarii acesteia, indiferent de cauza acesteia ori din interpretarea eronata a oricaror prevederi ale continutului site-ului.

Informatiile furnizate prin intermediul site-ului sunt oferite cu buna-credinta, din surse apreciate ca fiind de incredere. In cazul in care vreunul din articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta legii dreptului de autor, rugam Utilizatorii sa ne contacteze la adresa de e-mail contact@hombee.ro, pentru a putea lua masurile ce se impun. Totodată, Utilizatorii trebuie sa aibă în vedere faptul ca informatia prezentata poate include eventuale informatii inexacte (de ex.: date de ordin tehnic sau erori de tastat). Administratorul site-ului va face toate diligentele necesare pentru a corecta in cel mai scurt timp posibil aceste aspecte.

Utilizatorii inteleg si accepta faptul ca Hombee nu garanteaza:

  • ca informatiile continute pe site sunt pe deplin complete;
  • ca informatiile introduse de Utilizatorii website-ului sunt reale, corecte si nu isi asuma raspunderea pentru modul in care vizitatorii le folosesc;
  • ca informatiile sau serviciile de pe site vor satisface toate cerintele utilizatorilor
  • Utilizatorilor, iar pentru folosirea inadecvata a acestora Utilizatorii isi asuma intreaga responsabilitate;
  • pentru rezultatele obtinute de Utilizatori ca urmare a folosirii informatiilor sau serviciilor disponibile prin intermediul site-ului utilizarea informatiilor si a serviciilor facandu-se de catre Utilizatori pe propria raspundere;
  • ca serviciile disponibile prin intermediul site-ului vor functiona constant, neintrerupt, fara erori – fata de acest aspect, Hombee nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele pagube pe care Utilizatorii le-ar putea avea din cauza nefunctionarii temporare sau defectuoase a site-ului sau pentru folosirea informatiilor obtinute prin utilizarea link-urilor de pe site catre alte site-uri (utilizarea lor este la latitudinea Utilizatorilor).

 

De asemenea, Utilizatorii inteleg si accepta faptul ca Hombee nu este responsabila pentru eventuale inadvertente, erori sau omisiuni in cadrul informatiilor furnizate pe site de catre Utilizatori. Totodata, Utilizatorii inteleg si accepta ca Hombee este absolvita de orice raspundere pentru mesajele publicitare postate pe site sau prin intermediul serviciilor oferite prin site, precum si pentru bunurile sau serviciile furnizate de catre autorii acestor mesaje publicitare. In mod expres, Utilizatorii site-ului sunt de acord sa exonereze de raspundere Hombee pentru orice actiune judiciara sau extrajudiciara, care provine ca urmare a utilizarii incorecte sau frauduloase a site-ului.

Pentru cazuri de forta majora, Hombee si/sau operatorii, directorii, angajatii, sucursalele, filialele si reprezentantii sai, este exonerata total de orice raspundere. Cazurile de forta majora includ, dar nu se limiteaza la, erori de functionare ale echipamentului tehnic al Hombee, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele Site-ului, erorile de operare, etc.

Utilizatorii sunt de acord sa protejeze si sa asigure Hombee si/sau pe operatorii, directorii, angajatii, sucursalele, filialele si reprezentantii sai de si impotriva oricaror cereri, pretentii, actiuni, impuneri, pierderi, daune, costuri (incluzand, fara nici un fel de limitare, onorariile avocatilor), cheltuieli, judecati, decizii, amenzi, regularizari sau alte obligatii rezultate sau relationate cu orice alta actiune a Utilizatorilor in legatura cu utilizarea site-ului sau a serviciilor oferite prin intermediul acestuia.

Hombee nu ofera nicio garantie, nici in mod expres si nici implicit, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare la functionarea site-ului https://hombee.ro, informatia, continutul, materialele sau produsele de pe site, precum si potrivirea lor pentru un anumit scop. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si aplicarea informatiilor se face pe propriul lor risc.

9. Abonarea Utilizatorilor la newslwettere si alerte

Utilizatorii site-ului au posibilitatea de a primi newslettere si alerte prin posta electronica, existand posibilitatea ca Utilizatorii sa poata opta oricand pentru varianta de a nu mai primi astfel de notificari, cu un singur click pe link-ul de dezabonare din newsletter/alerta primita pe mailul introdus explicit la abonare. 

Fata de faptul ca accesul la produsele oferite prin intermediul site-ului se realizeaza prin intermediul unui cont activ, asadar pe baza unui nume de utilizator si a unei parole, recomandam Utilizatorilor ca aceste elemente sa nu fie dezvaluite unor terte persoane, chiar daca acestea afirma ca va contacteaza din partea site-ului.

De asemenea, in vederea asigurarii unui nivel sporit de securitate, la sfarsitul vizitei pe site recomandam inchiderea ferestrei browser-ului in care s-a lucrat sau click pe „Sign out”/”Log off” in pagina vizitata.

10. Politica de cookie-uri

Un cookie este un fişier text care conţine mici fragmente de informaţii trimise navigatorului tău şi memorate în computerul, telefonul tău mobil sau alt dispozitiv, atunci când vizitezi un site. Acest fişier cookie trimite informaţii înapoi către site ori de câte ori îl revizitezi.

Cookie-urile pot fi permanente (cunoscute drept cookie-uri persistente), care rămân în computerul tău până când le ştergi, sau temporare (cunoscute drept cookie-uri pentru sesiune) care sunt valabile doar până când închizi fereastra navigatorului tău. Cookie-urile pot fi ale părţii-gazdă (first-party), care sunt configurate de site-ul pe care îl vizitezi, sau ale unor părţi terţe, care sunt configurate de un site diferit de cel pe care îl vizitezi.

Cum utilizeaza Hombee cookie-urile?

Utilizăm cookie-urile pentru a îmbunătăţi funcţionalitatea site-urilor noastre, pentru a te ajuta să navighezi mai eficient de la o pagină la alta, pentru a memora preferinţele tale şi, în general, pentru a îmbunătăţi experienţa utilizatorilor. Cookie-urile pe care le folosim pe site-urile noastre pot fi din următoarele categorii:

Cookie-uri strict necesare

Aceste cookie-uri sunt esenţiale pentru ca tu să poţi naviga pe site şi să foloseşti serviciile pe care le-ai solicitat, cum ar fi accesarea zonelor sigure ale site-ului.

Folosim acest tip de cookie-uri pentru a administra înregistrarea şi autentificarea utilizatorului. Fără aceste cookie-uri, serviciile pe care le-ai solicitat nu pot fi furnizate. Aceste cookie-uri sunt ale părţii-gazdă (first-party) şi pot fi permanente sau temporare. Pe scurt, site-urile noastre nu vor funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.

Cookie-uri pentru performanţă:

Aceste cookie-uri colectează informaţii despre cum utilizează vizitatorii un site, de exemplu care sunt paginile cele mai vizitate. Aceste cookie-uri nu colectează informaţii care identifică vizitatori individuali. Toate informaţiile colectate de aceste cookie-uri sunt cumulate şi anonime.

Folosim aceste cookie-uri pentru a:

  • realiza statistici despre cum sunt utilizate site-urile noastre
  • măsura impactul campaniilor noastre publicitare.

Aceste cookie-uri pot fi permanente sau temporare, ale părţii-gazdă sau ale unor părţi terţe. Pe scurt, aceste cookie-uri colectează informaţii anonime despre paginile vizitate şi reclamele vizualizate.

Cookie-uri pentru funcţionalitate:

Aceste cookie-uri permit unui site să memoreze lucrurile alese de tine (cum ar fi numele de utilizator, limba sau ţara în care te afli) şi oferă opţiuni îmbunătăţite, mai personale. Aceste cookie-uri pot fi de asemenea utilizate pentru a furniza servicii pe care le-ai solicitat, cum ar fi vizionarea unui videoclip sau comentariul pe un blog. Informaţiile utilizate de aceste cookie-uri sunt anonimizate şi ele nu pot înregistra activităţile tale de navigare pe alte site-uri.

Folosim aceste cookie-uri pentru a:

  • memora dacă ai beneficiat deja de un anumit serviciu
  • îmbunătăţi experienţa în general pe tot site-ul, memorând preferinţele tale. 

Cookie-uri pentru publicitate:

Aceste cookie-uri sunt utilizate pentru a limita de câte ori vezi o reclamă, precum şi pentru a măsura impactul campaniilor publicitare.

Cookie-urile pentru publicitate sunt folosite pentru a gestiona publicitatea pe tot site-ul.

Cookie-urile pentru publicitate sunt plasate de terţe părţi, cum ar fi companiile de publicitate şi agenţii lor, şi pot fi cookie-uri permanente sau temporare. Pe scurt, ele sunt legate de serviciile de publicitate furnizate pe site-ul nostru de terţe părţi.

Cookie-uri pentru sociale:

– aceste cookies sunt folosite de retelele de socializare (Facebook, Twitter, Google+, YouTube, Instagram, Pinterest, etc) si permit distribuirea continutului de pe https://hombee.ro pe respectivele retele. Hombee.ro nu controleaza aceste cookies, deci, pentru mai multe informatii despre cum functioneaza, te rugam sa verifici paginile retelelor de socializare. 

Cum să administrezi & ştergi cookie-uri

Dacă vrei să impui restricţii, să blochezi sau să ştergi fişiere cookie, poţi s-o faci modificând setările navigatorului tău de web. Utilizarea https://hombee.ro fără respingerea cookie-urilor sau a tehnologiilor similare denotă consimţământul vizitatorilor pentru utilizarea de către noi a unor astfel de tehnologii şi pentru prelucrarea informaţiilor. 

11. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Pentru a asigura respectarea dreptului utilizatorilor site-ului la protecția datelor cu caracter personal, am implementat măsuri specifice de protecție, luând în considerare legislația română, precum și cerințele stabilite de Regulamentul (UE) 2017/679 – aplicabil în întreaga Uniune Europeană începând cu data de 25 mai 2018 („Regulamentul”).

Datele cu caracter personal reprezintă orice informație prin care dvs. puteți fi identificat, în special printr-un element de identificare cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online sau unul sau mai multe elemente aflate în legătură cu identitatea dvs. fizică, fiziologică, genetică, psihică, economică, culturală sau socială.

Societatea noastră ia toate măsurile necesare pentru a asigura respectarea dreptului dvs. la protecția datelor cu caracter personal, iar prezentele condiţii reprezintă notificareastabilită de art. 13 sau 14 din Regulament prin care explicăm de ce colectăm datele dvs. cu caracter personal, modul în care protejăm aceste date, precum și care sunt drepturile dvs. în legătură cu această colectare de date.

Vă încurajăm să citiți cu atenție documentul și să ne solicitați orice informație suplimentară sau orice lămurire pe care o considerați necesară, cu privire la conținutul acestei informări.

Considerații generale privind datele dumneavoastră personale

In conformitate cu Regulamentul (UE) 2017/679, Hombee va administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de Utilizatori. Prin Termeni si Conditii Utilizatorii sunt informati ca datele personale pe care le furnizeaza urmeaza a fi prelucrate in scopul oferirii in conditii optime de catre Hombee a serviciilor pe internet, a serviciilor de furnizare bunuri si servicii, a serviciilor de reclama, marketing si publicitate si a serviciilor de statistica.

Hombee realizează următoarele operaţiuni de prelucrare: colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea si, in unele cazuri, transmiterea catre terti, in baza exclusiva si reglementata a unui contract comercial care asigura securitatea si confidentialitatea datelor, precum si respectarea drepturilor utilizatorului, a datelor personale ale Utilizatorilor site-ului pentru a administra, mentine, imbunatati si obtine informaţii cu privire la serviciile pe care le ofera, precum si pentru a preveni erori si scurgeri de informatii prin reteaua IT proprie, incalcari ale legii sau termenilor contractuali.

Datele personale ce urmeaza a fi colectate vor putea fi folosite, inclusiv prin crearea automată de profiluri (pentru acei Utilizatori care şi-au exprimat consimţământul explicit) si pentru a personaliza intr-un grad cat mai mare serviciile oferite Utilizatorilor prin intermediul site-ului precum si in scopuri de marketing. Crearea automată de profiluri nu va viza datele minorilor, datele personale ale acestora nefiind prelucrate în acest scop. 

Datele personale vor fi furnizate de catre Utilizatori, la optiunea lor proprie, in momentul crearii unui cont valabil pe site sau abonarii la un serviciu disponibil pe site, pentru a beneficia de serviciile si produsele oferite prin intermediul acestuia. La inregistrarea in site sunt solicitate Utilizatorului anumite date personale, precum numele si prenumele, sexul, data nasterii, adresa de e-mail, telefon, profesie, obisnuinte/preferinte/comportament, dar si alte informatii cu caracter personal. 

Utilizatorul este singurul raspunzator de toate datele furnizate la momentul crearii contului de utilizator pe site. Pentru confirmarea datelor si contului, Utilizatorul va fi anuntat la adresa de e-mail declarata la crearea contului. Acest e-mail de confirmare are rolul stoparii actiunilor frauduloase ale unor utilizatori care folosesc adrese de e-mail ale altor persoane pentru a crea conturi fictive. Daca primiti un asemenea mesaj, in conditiile in care nu v-ati inregistrat personal pe site va rugam sa ne trimiteti un e-mail la adresa contact@hombee.ro pentru a sterge contul respectiv in maximum 3 zile lucratoare. E-mailul va conţine, în format pdf şi versiunea în vigoare a prezentului Contract.

Formularul de profil al Utilizatorului contine campuri care pot fi editate in cazul in care se doreste modificarea sau completarea datelor furnizate la crearea contului.

Utilizatorul nu este obligat sa furnizeze aceste date, ele fiind necesare i) evidentei despre folosirea site-ului si ii) al oferirii in conditii optime a serviciilor prin intermediul acestuia, pentru aducerea la cunostinta a campaniilor promotionale, in scop de reclama, pentru actiuni de marketing si publicitate personalizate si pentru accesul Utilizatorului la facilitati suplimentare. Refuzul Utilizatorului de a furniza datele solicitate determina neparticiparea la actiunile promotionale organizate prin intermediul site-ului si nefolosirea facilitatilor, serviciilor suplimentare oferite exclusiv Utilizatorilor cu un cont in acest website.

Website-ul va putea fi utilizat şi dacă Utilizatorul decide să nu creeze un profil prin furnizarea datelor personale, cu excepţiile stabilite în cadrul Politicii de Cookies (parte integrantă a prezentului Contract)

Conform Regulamentul (UE) 2017/679 si Legii nr. 677/2001, Utilizatorii beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. Totodata, Utilizatorii au dreptul sa se opuna prelucrarii datelor personale care ii privesc si sa solicite stergerea datelor.

 Pentru exercitarea acestor drepturi, Utilizatorii pot face o cerere in scris in acest sens, pe care o vor trimite prin e-mail la adresa contact@hombee.ro cu specificația „Solicitare date cu caracter personal”.

Site-ul se angajează sa nu trimită mesaje spam (mesaje comerciale pentru care nu are acceptul prealabil explicit al Utilizatorului) si sa întreprindă toate mijloacele tehnice accesibile pentru a asigura securitatea si confidențialitatea datelor utilizatorului.

Site-ul își rezerva dreptul de a desființa, fără aviz prealabil, conturile si accesul membrilor care încalcă Termenii și condițiile, care întreprind activități dovedite de frauda, calomnie sau atac la securitatea și confidențialitatea informațiilor din cadrul site-ului sau a companiei operatoare a site-ului.

Datele având caracter personal pe care le colectăm, temeiurile colectării și scopurile colectării

În cadrul raportului de comunicare online stabilit intre site și utilizator, colectăm și prelucrăm datele dvs. având caracter personal, colectarea și prelucrarea acestor date fiind necesară furnizării de conținut informativ si promoțional către utilizator, în urma completării, de către acesta, a datelor cu caracter personal în mod voluntar, în cadrul site-ului, prin accesarea uneia sau mai multora dintre secțiunile: creare cont, actualizare cont, abonare la newsletter, completare chestionar online, completare formular online, pentru obținerea de informații personalizate sau beneficii comerciale, în cadrul campaniilor promovate pe site. 

Temeiurile colectării de date cu caracter personal pe site pot fi următoarele:

  • persoana vizata și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice
  • prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract.
  • prelucrarea este necesara în vederea îndeplinirii unei obligații legale care ii revine operatorului.
  • prelucrarea este necesara pentru a proteja interesele vitale ale persoanei vizate sau ale altei persoane fizice
  • prelucrarea este necesara pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public sau care rezulta în exercitarea autorității publice cu care este investit operatorul.
  • prelucrarea este necesara în scopul intereselor legitime urmărite de operator sau de o parte terța, cu excepția cazului în care prevalează interesele sau drepturile și libertățile fundamentale ale persoanei vizate, care necesita protejarea datelor cu caracter personal, în special atunci când persoana vizata este un copil.

 

În enumerările de mai jos vă prezentăm în mod detaliat ce date cu caracter personal colectate precum și temeiul, scopul și durata colectării acestora. Furnizarea datelor indicate mai jos nu este obligatorie pentru a vizualiza Website-ul, cu excepția celor care vizează Cookies. 

Datele indicate sunt necesare numai pentru a presta servicii specifice pentru Utilizatorii care le transmit.

Date având caracter personal pe care le colectăm:

  • Nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, date de localizare geografica, adresa de corespondenta, link profiluri social media
  • Temeiurile colectării acestor date: 1), 6)
  • Scopurile colectării datelor având caracter personal:
  • Pentru furnizarea accesului la conținut și răspunsuri la întrebări și solicitări transmise de către utilizator online, pentru transmiterea de comunicări, oferte și beneficii constând în acces la servicii și produse

 

Modalitatea si perioada de colectare a datelor: 

In cadrul bazei de date securizate, pana la exprimarea dorinței explicite de ștergere de către utilizator sau pana la 10 ani de la ultima activitate a utilizatorului pe site. După cei 10 ani, datele vor fi anonimitate electronic.

Date având caracter personal pe care le colectăm:

Cookies, marcaje de timp (data și ora accesării), istoricul navigării pe site

Temeiurile colectării acestor date: 1), 6)

 

Scopurile colectării datelor având caracter personal:

Pentru monitorizarea traficului site-ului și a istoricului accesărilor acestuia, pentru realizarea ierarhiei de conținut și identificarea conținutului cel mai relevant pentru utilizator.

Modalitatea si perioada de colectare a datelor:

În cadrul bazei de date securizate, pana la exprimarea dorinței explicite de ștergere de către utilizator sau pana la 10 ani de la ultima activitate a utilizatorului pe site. După cei 10 ani, datele vor fi anonimitate electronic.

Modul de păstrare a datelor dvs. având caracter personal, locație, perioadă de păstrare

Vom stoca datele dvs. cu caracter personal pentru o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele, iar, în cazurile în care avem o obligația legală de a păstra datele dvs. cu caracter personal o anumită perioadă de timp, perioada de păstrare va fi cea prevăzută de lege. În funcție de situația concretă, această perioadă va varia, putând fi cuprinsă între 1 zi și 10 ani.

Pentru o bună înțelegere a modului de păstrare, a locației în care datele dvs. cu caracter personal vor fi păstrate și a perioadei exacte pentru care aceste date vor fi păstrate în evidențele sau în sistemele noastre, vă rugăm să consultați tabelul de mai sus.

În scopul garantării dreptului utilizatorului de a fi protejat în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, implementam, pentru anumite categorii de date având un caracter sensibil sau care sunt apte să afecteze drepturile într-o manieră semnificativă, măsuri speciale de natură tehnică și organizatorică, care să protejeze aceste categorii de date cu caracter personal.

Drepturile utilizatorilor cu privire la datele cu caracter personal și exercitarea acestora

În vederea protejării la un standard cât mai ridicat a datelor utilizatorul are serie de drepturi reglementate de lege, pe care le prezentăm pe scurt în cele ce urmează, rugându-vă ca pentru orice detalii suplimentare să nu ezitați să contactați responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal din cadrul Societății noastre, utilizând detaliile de contact următoare: date@hombee.ro, Sos. Bucuresti - Ploiesti nr. 38, DN1, km 20, Petresti, Ilfov, telefon 0758.11.99.33.

Dreptul de acces

Utilizatorul are dreptul de a obține accesul la datele sale cu caracter personal pe care le prelucrăm, precum și dreptul de a obține copii ale acestora. La solicitarea utilizatorului, prima astfel de copie vă va fi oferită de către noi în mod gratuit, urmând ca eventualele copii suplimentare pe care le veți solicita să poată fi supuse unei taxe corespunzătoare efortului necesar de extragere si formatare pentru transmitere. Copia datelor având caracter personal vă poate fi oferită fie în format electronic, fie în format fizic, în funcție de solicitarea dvs. şi de natura datei solicitate. Pentru solicitarea informațiilor despre datele cu caracter personal existente în site, precum si pentru a solicita ștergerea parțiala sau totala a acestor date, este nevoie sa fie adresata cererea folosind adresa de e-mail date@hombee.ro sau sa fie expediata o scrisoare prin posta sau curierat la sediul social al Hombee.

De asemenea, utilizatorul are dreptul să obțina orice informații suplimentare relevante (cum ar fi motivul prelucrării datelor cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal pe care le colectăm, informații privind prelucrarea și divulgarea acestor date și orice alte asemenea informații).

Dreptul la rectificarea datelor

Utilizatorul are dreptul de a obține rectificarea oricăror inexactități ce vizează datele sale cu caracter personal prelucrate de către noi. De asemenea, are dreptul de a obține completarea oricăror date cu caracter personal care sunt incomplete. Orice utilizator este incurajat sa contacteze site-ul la adresa contact@hombee.ro ori de câte ori observa că există o inexactitate în privința datelor sale cu caracter personal sau că datele sale cu caracter personal prelucrate de către Hombee sunt incomplete.

Dreptul la ștergerea datelor

Utilizatorul are dreptul la ștergerea datelor având caracter personal. Acest drept nu este un drept absolut, ceea ce înseamnă că legea instituie anumite limitări în privința exercitării acestui drept („dreptul de a fi uitat„).

Dreptul la restricționarea prelucrării datelor

Utilizatorul are dreptul de a obține restricționarea prelucrării datelor sale cu caracter personal pe care le colectăm și prelucrăm, în special în cazul în care contesta exactitatea datelor, în cazul în care prelucrarea datelor este ilegală ori în cazul în care prelucrarea acestor date nu mai este necesară, potrivit legii.

Dreptul de a obiecta

Utilizatorul are dreptul de a obiecta la prelucrarea datelor având caracter personal de către noi, în special în cazul în care prelucrarea se realizează în scopuri de marketing sau din motive legate de situația particulară în care se afla acesta, caz in care datele acestuia trebuie anonimitate în cel mai scurt timp de la sesizarea obiectării din baza de date a site-ului și anonimizarea acestora trebuie confirmata utilizatorului.

Dreptul la retragerea consimțământului

Pentru datele cu caracter personal prelucrate pe baza consimțământului, utilizatorul are dreptul de a isi retrage consimțământul in orice moment, la fel de ușor cum l-a și acordat inițial. Retragerea consimțământului nu va afecta însă legalitatea prelucrării datelor pe care am realizat-o înainte de retragerea consimțământului. Dreptul la retragerea consimțământului nu este unul absolut, ceea ce înseamnă că există cazuri în care datele nu vor fi șterse ca urmare a retragerii consimțământului (de exemplu în cazul în care datele având caracter personal sunt folosite pentru ca site-ul să se conformeze unei obligații legale). Aplicarea retragerii consimțământului se aplica din momentul înregistrării acesteia si operarea retragerii consimțământului se va realiza in maximum 3 zile lucrătoare de la înregistrare.

Dreptul de a depune o plângere în fața autorității competente

Utilizatorul are dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal cu referire la aspectele ce privesc prelucrarea datelor cu caracter personal de către Societatea noastră.

Procesul decizional automatizat, inclusiv crearea de profiluri și dreptul de a solicita ca deciziile bazate pe prelucrarea automată a datelor sau care afectează într-o măsură semnificativă să fie luate de persoane fizice, nu exclusiv de computere

Datele cu caracter personal sunt colectate și prelucrate printr-un proces decizional automatizat în vederea personalizării informațiilor şi comunicărilor comerciale adresare dumneavoastră. Procesul decizional automatizat ce implică datele de sănătate are la bază consimțământul dumneavoastră expres.

În cadrul acestor procese datele dumneavoastră sunt protejate prin măsuri de securizare specială de tipul criptării datelor și securității avansate la nivel de server al bazei de date.

Aveți dreptul de a solicita modificarea modului în care sunt prelucrate automat datele dumneavoastră personale, solicitând verificarea procesului automatizat prin intervenție umană. În acest scop vă rugăm să ne contactați la adresa de email contact@hombee.ro.

Exercitarea drepturilor

Pentru ca utilizatorul sa își poată exercita drepturile precizate mai sus, pentru a ne adresa orice întrebare referitoare la aceste drepturi sau pentru a ne cere lămuriri cu privire la oricare dintre prevederile acestei informări, vă rugăm să ne contactați oricând, utilizând informațiile de contact.

Cum se pot transmite cererile sau plângerile – persoana de contact

Pentru a afla mai multe informații cu privire la datele cu caracter personal, cu privire la modul în care datele sunt colectate, prelucrate și protejate sau pentru a cere orice lămuriri referitoare la cele menționate în acești Temeri și Condiții orice utilizator poate contacta la orice moment responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal din cadrul companiei, adresându-se prin mail la contact@hombee.ro sau prin corespondenta postala catre SC Fire Logistics srl , str Calea Bucurestilor nr. 38, DN1, km 20, Petresti, Ilfov.

12. Forță majoră

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

13. Legea aplicabilă

Prezentul contract este supus legii Române. Eventualele litigii apărute între Hombee și utilizatori/clienți/cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești Române competente din zona in care societatea Fire Logistics srl detinatoarea site-ului Hombee isi are domiciliul fiscal.

14. Modificarea termenilor și condițiilor

Hombee are dreptul de a modifica oricând și în orice mod oricare dintre prevederile cuprinse în Termeni și condiții sau Termenii și Condițiile în întregime, fără nicio notificare prealabila și fără a fi obligata sa îndeplinească vreo alta formalitate fata de Utilizatori. Orice modificare este acceptata deplin și necondiționat de către Utilizatorii site-ului prin simpla utilizare sau accesare a site-ului sau a oricărei facilitați oferite de site, intervenite oricând după operarea modificării, iar neacceptarea oricărei modificări atrage obligația respectivului Utilizator de a înceta de îndată accesarea site-ului și/sau utilizarea în orice mod a serviciilor oferite prin intermediul acestuia.

WhatsApp Chat WhatsApp Chat

Foloseste filtrele de mai jos si apoi apasa butonul "Afiseaza" pentru a vedea rezultatele.